...

نگاهت آسمان

لبانت زمین

صاعقه ات را بزن

زیر باران

عاشقانه زمین بخورم!

نظرات 3 + ارسال نظر
site02 چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.site02.fay.ir

5623002051آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.fay.ir

زندگی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام استاد
اسم جدیدوبلاگتون حرف نداره احساس شعرگفتنو تو آدم زنده میکنه.
امیدوارم این احساس های زیبا یه روزی به واقعیت تبدیل بشه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

زندگی رو دوست دارم با تمام بد بیاریش

عاشقی رو دوست دارم با تمام بیقراریش

من میخوام اشکو بفهمم وقتی از چشام میریزه

تنهایی گر چه کشندس واسه من خیلی عزیزه

تو کتاب نوشته عاشق خیلی تنها خیلی خسته اس

جای بارون بهاری روی چترای شکسته اس

اما من میگم یه عاشق همه دنیا رو داره

همه چترارو باید بست وقتی آسمون می باره

نون عشقو می خورم منت نونوا ندارم

سینه سوخته عاشقم با کسی دعوا ندارم

توی دنیایی که گرگ و بره گی تو ذاتشه

من میخوام خودم باشم با کسی کاری ندارم

زنده بودن نمی خوام زندگی قاموس منه

فقط و فقط دورنگی تنها کابوس منه

گرچه خاکم زیر پا اما غرورم آسمونی

مشکی رنگ عشقمه ترانه ققنوس منه

کاش می شد دارو باشی نه زخم کاری نه نمک

قطره آبی باشی رو قلب خشکه و ترک

واسه عشق و عاشقی تو سختیاش کم نذاریم

واسه خودمون آدمی باشیم نه آدمک

خیلی ها میگن که عاشقی رو دیدار بدونید

اما من میگم که عشقو طرح دیوار ندونید

من میخوام که مثل موج نباشم اما بمونم

کاش میشد تو عین سختی بازم عاشق بمونیم

زندگی رو دوست دارم با تمام بد بیاریش

عاشقی رو دوست دارم با تمام بیقراریش

من میخوام اشکو بفهمم وقتی از چشام میریزه

تنهایی گر چه کشندس واسه من خیلی عزیزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد